torsdag 3 december 2009

Torsdag!

Redan! Kunde inte se filmen igår var jätte dålig ljud på den :( Har vaknat redan halv nio. Ska äta frukost snart,sen till gymmet :) Inte många dagar kvar tills jag åker hem till sverige :) Va skönt! Men tråkigt att vara utan joni :/
Kul att man får gå nut och festa iaf, de har jag inte gjort sen jag var där sist ;P Men nu väcka joni,så att han kommer iväg till träningen. Glömde nog skriva att dom förlora mot rouen i liga cuppen,så nästa tisdag har dom match mot dom igen och dom måste vinna mot dom, iaf med 2 mål för att gå vidare till finalen. Men imorn har dom match mot villard, liga match :) Tyvärr så kommer jag att missa båda matcherna för att nästa tisdag då åker jag, och imorn kan jag inte åka och kolla för att det är så dålig väg dit :/

Hejssvejs!

Inga kommentarer: